تبليغاتX
شهرستان فراشبند
لوگو وبلاگ

" dir="ltr" size="22">
پيوندها
لوگو دوستان

پيوندهاي روزانه
آمار وبلاگ
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:
نمايشگر RSS
امکانات
Powered By BLOGFA

تاريخ : جمعه پانزدهم آذر 1387 ساعت:

 

از امروز این وبلاگ دیگر به روز نمی شود

این آدرس را هم فعلا داریم ولی به آدرس دیگرمان بروید

 

 

شهرستان فراشبند-شهرمردمان سرافراز


|+| نويسنده :فراشبندی |

تاريخ : چهارشنبه سیزدهم آذر 1387 ساعت:

با آرزوی آخر هفته ای خوش برای دوستان وضمن تشکرازحاج وحیدکه خبرمربوط به دانشگاه یزدرادر قسمت نظرات برای ما ارسال کرده اند تا روز شنبه شما عزیزان رابه خدای بزرگ می سپاریم.


|+| نويسنده :فراشبندی |

الیاس وانتحار سیاسی2

تاريخ : سه شنبه دوازدهم آذر 1387 ساعت:

با سلام دوباره

احتمالا دوستان عزیز نتوانستند حدس بزنند شورای انتخابی اولیه الیاس چه کسانی بوده اند؟

البته شاید کمی برایتان عجیب باشد ولی بله این از عجایب دنیای سیاست وقدرت است که بعضی وقتها انسان گذشته را فراموش می کند وحاضر می شود برای حفظ قدرت هرکاری بکند.

ما امروز را هم صبرمی کنیم شاید دوستان عزیز حدس زدند وپی بردند که الیاس ریاست شورای حل اختلاف وانتخاب اعضای آن را به چه کسی پیشنهاد داده بود.

با این حدس بسیاری از مسائل روشن خواهد شد ودرآینده ای نزدیک پی خواهید برد که خیلی چیزها فقط شعار است ،هدف فقط حفظ قدرت است.

 

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

الیاس وانتحار سیاسی

تاريخ : دوشنبه یازدهم آذر 1387 ساعت:

با سلام دوباره

مدتی پیش مطلع شدیم زمان فعالیت شورای حل اختلاف فراشبند که متشکل از آقایان حاج سید عابدین موسوی- سید حسن (آقا حسن)امیری وعلی نقی اکبری بود پایان یافته است.

با گذاشتن شرط داشتن لیسانس برای عضویت دراین شورا خوب بالطبع این افراد وخیلی های دیگر که درهمه جا هستند! وبعضا دیپلم هم ندارند از عضویت دراین شورا بازماندند.

آنچه برایمان جالب آمد طرفند فریبکارانه الیاس محمدی فرماندار ضعیف فراشبند برای تحکیم پایه های قدرت نامشروع خود بود که شاید شنیدن آن برایتان جالب باشد.

لازم است بدانید دراین سالها که الیاس زمام فرمانداری رادردست دارد خیلی تلاش می کند تا بانفوذ در میان جناح چپ و دادن لااقل یکسری امتیازات هرچند بی ارزش اعتماد آنان را جلب کند.

واما اصل ماجرا

الیاس که می بیند کار شورای قبلی تمام شده است سعی می کند تا با واگذاری امتیاز این شورا این بار به چپی ها یا همان اصلاح طلبان سعی در جلب اعتماد وبه نوعی دلجویی نماید.

حدس می زنید برای مذاکره دراین رابطه به چه کسی رجوع می کند وچه کسی رابرای ریاست این شورا برمی گزیند؟

انتخابی که الیاس می کند درواقع یک نوع انتحار(خودکشی) سیاسی است که البته سریعا عواقب ناشی از این انتخاب را سریعا از عوامل پشت پرده که می توانند با یک تلفن کلک الیاس را بکنند دریافت کرده وتسلیم می شود وبا انحلال شورای دو روزه قائله را ختم کرده به البته به مسیر اصلی که همان تامین منافع گروهی خاص است برمی گردند.

ضمن اینکه لازم است بدانید شورای حل اختلاف سه عضو دارد که رییس آن را شورایی متشکل از امام جمعه-فرماندار وریی دادگستری انتخاب می کنند ولی درعمل الیاس تعیین می کند با این کدهایی که دادیم شما فکر می کنید الیاس به سراغ چه کسی رفته بود وبه چه کاری دست زده بود که به نظرما انتحار سیاسی آمده است؟

اگر حدس زدید یا خبر داشتید نظر دهیدتا بعدا به ادامه مطلب بپردازیم.


|+| نويسنده :فراشبندی |

نظرات خوانندگان

تاريخ : دوشنبه یازدهم آذر 1387 ساعت:

 

دوشنبه 11 آذر1387 ساعت: 18:28

توسط:مهم نيست

اگرچه دوست دارم فراشبند اباد بشه اما بهتره شما از اصطلاح خاك پاك فراشبند استفاده نكنيد چرا كه شعاري است و موضوع را لوس مي كند . پيشنهادم اين است كه خرد ورزي را جانشين احساسات و آرمانگرايي احساسي نمايد.

 

جناب مهم نیست

 همینکه دوست دارید فراشبند آباد بشه نقطه مشترک وارزشمندی است.

اصطلاح موردنظرتان رافکرمی کنیم یکی دوبار استفاده شده است ولی چشم اگر احساسی است از این به بعد استفاده نمی کنیم.

کاش گفته بودید به جای آن ازچه کلمه ای استفاده کنیم!

در ضمن اگر امکان دارد مطالب آرمانگرایانه واحساسی را بیشتر برایمان روشن کنید تا هرچه زودتر نسبت به اصلاح آنان اقدام کنیم.

 

جناب یک فراشبندی

نظرمحبت آمیز شما را دریافت کرده وبه پیشنهادتان فکر می کنیم.

از اینکه با ما همکاری می کنید متشکریم.


|+| نويسنده :فراشبندی |

مطالب جدید

تاريخ : یکشنبه دهم آذر 1387 ساعت:

دوباره خدمت همشهریان عزیزبه ویژه خوانندگان محترم وبلاگ سلام عرض می کنیم وایامی شاد را برایتان آرزو داریم.

راستی قبل از اینکه به بررسی نظرات دوستان عزیز ومطالب امروز بپردازیم سوالی در ذهنمان خطور کرد.

آخرین خبری که از سید یونس داشتیم دفاع ایشان از وام دریافتی نمایندگان مجلس بود ما خبری ازایشان نداریم یا واقعا خبری از ایشان نیست!

خوب واما نظرات شما خوانندگان که رونق بخش وبلاگمان است.

اگر فراموش نکرده اید چندروز پیش یکی ازدوستان نظری گذاشته واز حاج حیدر پرسیده بودند یکی دیگر از دوستان نظری برای ما ارسال داشته اند که ظاهرا جواب این دوست عزیزمان است:

 

 

شنبه 9 آذر1387 ساعت: 11:33

توسط:یک همفکر

 سلام
برای دوست عزیزی که گفته بودند از حاج حیدر خبری بنویسید خواستم عرض کنم که تا آنجا که من اطلاع دارم ایشان در یک شرکت خصوصی بزرگ معاونت بخش بازرگانی را بر عهده گرفته اند.

البته قبل از این هم پیشنهاد چند پست به ایشان داده شده بود که بنا به دلایلی قبول نکردند. بیشتر هدف ایشان نزدیکی به فراشبند و ارتباط بیشتر با مردم فراشبند و سایر شهرستانها است چرا که ظاهرا قصد دارند با برنامه ریزی بهتر برای دور بعد کاندیدا شوند.در مورد سخرانی ایشان به نفع کاندیدای اصلاح طلبان در فراشبند هم باید آقای علی حسانی و آقای ابوذر کرمپور و قشقایی سخرانی کنند چرا که در فراشبند و فیروزآباد فقط این آقایان دوم خردادی هستند و لاغیر...

 

به هرحال برای آقای عالیشوندی وهمه فراشبندی هایی که خارج از فراشبند هستند هرجا که هستند آرزوی موفقیت داریم.

ما درفراشبند به امثال آقای عالیشوندی نیاز داریم البته باز هم می گوییم با هر تفکری از لحاظ سیاسی! مهم کارآمدی وشایستگی است بالاخره شاید روزی موقعیت فراهم شد وامثال ایشان توانستند برای فراشبند منشاء خیری شوند.

قسمت دوم نظر این دوست عزیزمان هم باز درجواب دوستی که خواستار فعالیت انتخاباتی آقای عالیشوندی در زمان انتخابات ریاست جمهوری شده بودند آمده است.

قضاوت دراین مورد را به خوانندگان عزیز وامی گذاریم هرچند که به نظر می رسد آقای حاج علی حسانی می توانست بهتر ازآنچه اتفاق افتاد درایام انتخابات گذشته درمورد آقای عالیشوندی عمل نمایند البته حتما ایشان هم استدلالاتی داشتند که باید شنید.

 

  

شنبه 9 آذر1387 ساعت: 13:39

توسط:موسوی

 

سلام
من یک فراشبندی با مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی هستم و معمولا در نماز جمعه فراشبند شرکت می کنم.مطلبی که خواستم به آن اشاره کنم بعد سیاسی نماز جمعه فراشبند است که متاسفانه خیلی بی محتوا و سطحی مطرح می شود و متاسفانه این کار هر هفته هم تکرار می شود. راستی در دنیای امروز که اکثر مردم به رسانه های جمعی و اینترنت دسترسی دارند چرا باید وضعیت اقتصادی آمریکا را بلای الهی قلمدادر کنیم و ...
از شما ممنونم

 

جناب موسوی

ما هم عرض سلام داریم امیدواریم موفق باشید وما را هم ازدعای خیرتان فراموش نکنید.

کاملا با شما موافقیم وحق رابه شما می دهیم.

هرچند بعد از سیاسی کاری های صورت گرفته  وعملکرد ضعیف وغیرقابل دفاع بعضی مسولان بویژه فرماندار با آن همه بی عدالتی هایش درحوزه های مختلف وفریبکاری های فراوانش عده کثیری از مردم از حضور درصحنه های مختلف مخصوصا نماز عبادی سیاسی جمعه کمتراستقبال می کنند اما در کل نماز جمعه فراشبند بیشتر جنبه عبادی دارد تا عبادی سیاسی،اکترا خطبه های ایراد شده جنبه موعظه ای دارد وکمتر به مسائل سیاسی پرداخته می شود.البته شاید به دلیل ترکیب شرکت کنندگان وعلائق آنها هم باشد.

به هرحال فعلا مهم اجر وپاداشی است که شما وشرکت کنندگان محترم از برکت حضور دراین مراسم الهی دریافت می کنید است هرچند می توان این مساله را به امام جمعه محترم منتقل کرده وازایشان خواست تا  مسائل سیاسی را هم مدنظر قرار دهند.

ما هم از شما تشکر می کنیم،موفق باشید.

 

 

 

یکشنبه 10 آذر1387 ساعت: 16:29

توسط:دهقان

 

سلام
از وبلاگ خوبتون تشکر می کنم.فقط می خواستم بدونم که این وبلاگ تا زمان انتخابات ریاست جمهوری هم فعال خواهد بود یا نه ؟
در شکل گیری انقلاب همه نیروهای سیاسی فراشبند باهم فعالیت می کردند.خواستم بپرسم اولین جرقه اختلاف در این میان از طرف کدام یک از آقایان بوده ؟
بنظر شما آیا حاج حیدر در دور بعد هم در انتخابات شرکت می کنند یا نه ؟
از شما تشکر می کنم

 

 

جناب دهقان

ماهم خدمت شما عرض سلام وارادت داریم.

انشاءالله با خوانندگان خوبی چون شما که داریم  حالا حالاها هستیم.

بله به یاری خدا از مدتی دیگر بیشتر به مساله انتخابات خواهیم پرداخت هرچند همین الان هم جسته وگریخته اخبار انتخاباتی از گروه های مختلف را در باکس اخبار منتخب خدمت شما ارائه می دهیم.

در مورد حاج حیدر هم که نظر یکی از دوستانی که اطلاع داشته وبرای ما ارسال داشته اند را گذاشتیم.

جناب دهقان

مردم ما با هم انقلاب کردند،با هم مردانه دفاع کردند وبا هم جانانه ایستاده اند وهنوز هم ایستاده اند.

اختلاف نظر وعقیده به امری طبیعی است مهم آن است که مشترکات فراوانی وجود دارد وامروز هم اگر خدایی نکرده خطری کیان مملکت ونظام را تهدید کند بی شک همه مردم ایستاده اند ودرصحنه خواهند بود.

 این که  اختلافات از چه زمانی شروع شد،چه کسی شروع کرد وچرا شروع کرد به عقیده ما هیچ دردی را دوا نمی کند.

شما همین فراشبند خودمان را درنظربگیرید آیا جز این است که از اختلاف فقط عده خاصی منتفعند وهمه مردم متضرر؟

البته ما اطلاع دقیقی درمورد خاصی که شما مطرح کرده ایند نداریم ولی مطمئنیم هرچه بوده از اختلاف عقیده ها شروع شده وامروز به اینجا رسیده که البته این در همه جای دنیا مرسوم است ودرکل تاریخ بشری وجود داشته است.

به هرحال شعار ما دراین وبلاگ این است:اختلاف عقاید-آرمان مشترک

هدف ما داشتن منطقه ای آباد وپیشرو است هرچند بعضی ها یک تفکر خاص را می پسندیم وبعضی ها تفکری دیگر را.

موفق باشید  

شنبه 9 آذر1387 ساعت: 12:30

توسط:فاطمه

 

سلام
من خیلی اهل سیاست نیستم اما معمولا هفته ای دو بار به وبلاگ شما سر می زنم.به برادرم که تهران دانشجو هستند هم آدرس وبلاگ شما رو داده ام . ممنونم خدا نگهدار

 

سرکار خانم فاطمه

با سلام وتشکر از شما،شما هم به نوعی همکار ما هستید انشاءالله دیگر عزیزان هم مانند شما آدرس ما رادراختیار دیگران قرار دهند.

برای شما وهمه شیرزنان فراشبندی آرزوی موفقیت داریم.


|+| نويسنده :فراشبندی |

ابتدای هفته با خوانندگان محترم

تاريخ : جمعه هشتم آذر 1387 ساعت:

با سلام دوباره

هفته ای سرشار ازبهروزی برای همه همشهریان عزیز آرزومی کنیم.

از اینکه با نظرات خود ما راهمراهی کرده وبه مادلگرمی می دهید سپاسگزاریم.

 

 

 

جمعه 8 آذر1387 ساعت: 0:8

توسط:حاج وحید

دانشجو هستم ویزد درس میخونم از اول ترم تا به حال هنوز به فراشبند نیامده ام ولی دلم برای بارون فراشبند تنگ شده .....ای داد از غم دوری

 

 

سلام به حاج وحید وهمه همشهریان عزیز

برای شما وهمه دانشجویان عزیز فراشبندی آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

البته اینجا هم خیلی خبری نیست ولی فراشبنده دیگه،راستی که خاک پاکش دامنگیره.

به قول فراشبندیها غریب تندرست باشی حاجی!

راستی اگه تونستی ازحال وهوای دانشگاه خودتون به ویژه نظر دانشجویان در باره انتخابات سال آینده برامون بنویس.

البته ما این درخواست رو ازهمه دانشجویان فراشبندی که در هرجای کشور درس می خونن داریم. متشکریم-موفق باشید.

 

 

جمعه 8 آذر1387 ساعت: 13:53

توسط:غیریتیم غیرتی

سلام
از شما می خواهم که عاملین اصلی اختلافات در شهر شهید پروررامعرفی کنید.
با توجه که این هفته ، هفته بسیج نامگذاری شده دیشب در مسجد جامع مراسمی برگزار شد که در مراسم یک مداح از فیروز اباد دعوت شده بود من غیرتی می شوم و به مسئولین می گویم که مگر مداحان شهر خودمان چه عیبی دارند ( از جمله حاج محمود نشاط اور ) که باید از فیروز اباد مداح بیاورند غیر بومی بودن کارکنان ادارات کم بودند که باید مداح هم از این طرف ان طرف بیاورند شما بگویید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و در اخر جلسه هم به خانواده شهدا تمثیل شهدا اهدا شد که بین 25 اسمی که خوانده شد فقط 7 الی 8 نفر از خانوادهها حضور داشتند اینها هم کسانی هستند که خود همیشه در مسجد حضور دارند نمی دانم مسئول برگزاری که بوده که با تدارک دیدن مراسمی به این بزرگی که مداح ان فیروز ابادی بود حتی به خانواده معظم شهدا یک اطلاعی نداده بودند که در جلسه شرکت کند. مسئولین که جواب ما را نمی دهند لااقل شما جواب ما را بدهید باتشکر فراوان .

جناب غیرتی

با سلام

غیرتتان قابل تحسین است.موید وسربلند باشید.

درمورد قسمت اول نظرتان باید بگوییم ،مشخص است کسانی که منافع خود رابرمنافع مردم ومنطقه مقدم می شمارند وسعی می کنند به هروسیله ای مانع اتحاد وهمدلی مردم شوند بی شک از زمره منافقان وعاملین اختلاف درمردم هستند.

کسانی که سعی در زنده کردن اختلافات بی حاصل سالهای گذشته دارند وآن را مستمسکی برای تامین منافع نامشروع خود قرارمی دهند کسانی هستند که به خون شهدا وآرمانهای امام راحل(ره) وانقلاب خیانت می کنند.

مهم نیست که اینها که هستند وچه می کنند مهم این است که مردم ما بویژه جوانان ما از اینها فاصله گرفته وبه حرفهایشان گوش نکنند.

متاسفانه درهمین انتخابات گذشته مشاهده می شد که بعضی از جوانان بویژه تحصیلکردگان که از روشنفکران جامعه ما هستند فریب افکار وحرفهای این گروه منفعت جو وقدرت طلب را خورده اند واین بسیار برای ما ومنطقه ما خطرناک است.

به هرحال هر چه باشد می گذرد درقدرت بودن همانقدر زود می گذرد که درحاشیه قدرت بودن.

مهم آن است که نام نیکی ازما برجای بماند.

اما درمورد قسمت دوم نظرتان

ای کاش اشاره کرده بودید که این مراسم از جانب چه کسانی برگزارشده بود.

به هرحال نفس مراسم وتقدیر از خانواده محترم شهدا که چشم وچراغ این ملتند کاری است بس ستوده وشایسته اما چه حیف که دنیا مداران همین جا هم نمی توانند سیاست زدگی خویش راپنهان کنند ومتاسفانه بعضی ها .....

بگذریم انصافا حاج محمود نشاط آور از سرمایه های معنوی شهرستان هستند،جوانی پاک که توانسته است با بهره گیری ازمعارف الهی مخصوصا ادعیه وزیارت ها که مصداق معارف الهی هستند شوری معنوی درشهر ایجادنمایند.

برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

از شما هم متشکریم،مساله مداح را هم به دل نگیرید.

 

جمعه 8 آذر1387 ساعت: 13:21

توسط:هموطن سلام

سلام من از شما بخاطر وبلاگ بروزتون تشکر می کنم من زیاد سیاسی نیستم و از سیاست هم خیلی خوشم نمی یاد ولی از وقتی که وبلاگ شما را سرچ کردم خیلی هم از سیاست بدم نمی اید من از طرفداران حاج حیدر عالیشوندی در انتخابات هستم دوست دارم ببینم که اگر اطلاعاتی از ایشان دارید برامون بنوسید که الان به چه کاری مشغول هستند چون من خیلی دوست داشتم ایشان که مرد توانمندی هستند به مجلس راه پیدا کنند و مثل نمایندگان فیروزآباد و قیر کمی به سر و وضع فراشبند رسیدگی کند هرچند ایشان برایشان فراشبند و فیروز اباد و قیر فرق نمی کرد صد حیف و صد حیف که رای نیاورد انشااله دور بعد و از شما می خواهم که در وبلاگتون از ایشان اگر اطلاعی دارید بنوسید و در اخر ما از حاج حیدر عالیشوندی می خواهیم که برای انتخابات ریاست جمهوری هم به فراشبند بیایند و همایش بزرگ انتخاباتی برگزار کنند مردانی مثل حاج حیدر نباید فراشبند را رها کنند متشکرم

 

 

سلام همشهری عزیز

به روز بودن وبلاگ ما به خاطرهمراهی شما عزیزان وعشق وعلاقه ایست که به آینده شهرودیارمان داریم.

از شما که مارا وادار به، به روزبودن می کنید سپاسگزاریم.

ما هم مثل شما دوست داشتیم حاج حیدرکه یکی ازفراشبندیهای موفق وتوانمنداست به مجلس راه پیدا کنند اما بالاخره نشد وشکست مقدمه پیروزی است.

فراموش نکنید که ما دربازی یا برنده ایم یا تجربه آموخته

البته ما قبلا بسیار به بحث دراین زمینه پرداخته ایم واحتمالا آن موقع شما جزء خوانندگان مانبوده اید می توانید آرشیو مطالب را جستجو کنید.

درمورد ایشان راحت می توانید اطلاع کسب کنید ایشان معمولا هر یک هفته ده روز فراشبند هستنداما سعی می کنیم خبرجامع تری برایتان کسب کنیم.

پیشنهادی هم که ارائه کرده اید جالب است انشاءالله که ایشان ببینند وفکر کنند.

ودرآخر هم عرض می کنیم فعلا که ما همگی فراشبند مظلوم رابه حال خود رها کرده ایم

اینطور نیست؟

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

تعصب فراشبندی مثال زدنی است

تاريخ : پنجشنبه هفتم آذر 1387 ساعت:

تعصب فراشبندی

 

پنجشنبه 7 آذر1387 ساعت: 14:37

توسط:دانشجوی فراشبندی

سلام بر فرزندان برومند فراشبند
سلام بر نخلان سر به فلک کشیده فراشبند
از فراشبند دورم اما یک مشت از خاک این دیار قهرمان پرور را با تمام دنیا عوض نمی کنم

 

 

درودبرشما که یکی از فرزندان برومند همین خاک پاکی.

این بیت شعر ازحافظ(علیه الرحمه) را تقدیمتان می کنیم:

آن سفرکرده که صدقافله دل همره اوست          هرکجاهست خدایا به سلامت دارش

 

 فراشبندی هستیم

 

پنجشنبه 7 آذر1387 ساعت: 19:24

توسط:همشهری قانع

اگر شما ا صلاح طلب نیستید و عدالت را رعایت می کنید چرا فقط با عملکرد جناح راست مخالفید یعنی میگویید جناح چپ هیچ مشکلی نداشته و ندارد واگر دارد پس چرا نمی نویسید!!!!
من برای بهتر بودن وبلاگتون که در مورد فراشبنداست میگم که هر چه به واقعیت نزدیکتر باشه بهتره.
پیروز و سربلند باشید

 

به شما همشهری قانع هم درودوسلام می فرستیم.

البته امیدواریم شما درزندگی قانع باشید نه در پیشرفت طلبی وآبادانی طلبی برای شهرودیارمان.

 دررابطه با نظرجنابعالی باید عرض کنیم که:

1-مطلعید که هم اکنون درهمه ارکان قدرت، قدرت در دست اصولگرایان(جناح راست) است والبته طبیعی واخلاقی به نظرمی رسدکه بایدنسبت به عملکردخویش پاسخگوباشند.

2-ما باجناح راست مخالف نیستیم،ما مخالف رکود،عقب ماندگی وپسرفت هستیم.

اگر کسانی که درمصدرامرهستندروبه جلوباشندودرجهت پیشرفت وعمران وآبادانی کار کنندما مشوقشان هم هستیم.

3-درموردعملکرداصلاح طلبان(جناح چپ) درگذشته، ضمن اینکه نمره بالایی درمورد مساله شهرستان شدن به آنها می دهیم ولی مثلا درمورد عملکردضعیفشان دراداره آموزش وپرورش سخت منتقدیم.

البته فراموش نکنید همین مساله شهرستان شدن که با وجود مخالفانی چون همین الیاس محمدی که سنگ اندازی می کردند یا کسانی که همراهمی نمی کردند انصافا طاقت فرسا وکاری سخت ولی بزرگ بود.

ولی باز هم حق رابه شما می دهیم اگر شما دراین مورد مسائلی دارید مطرح کنید ما با روی گشاده ازشما می پذیریم.

البته دراین ایام هماهنگی ارکان قدرت وشعار محرومیت زدایی دولت محترم که راه بسیارهمواراست از متولیان امرتوسعه وپیشرفت انتظار بیشتری می رفت.

 

نظرات عزیزان،باعناوین:

یه فراشبندی متعصب- خیابان سپاه- دانشجوی فراشبندی- حاج وحید-هموطن سلام- ازفراشبند را دریافت کردیم.

ما هم ازهمه شما تشکر کرده وبه شما وهمه جوانان وهمشهریان عزیز وبه این خاک پاکمان افتخار می کنیم.

زنده باد ایران- زنده باد فراشبند- پاینده باد فراشبندی

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

خدمت صادقانه/سخنی باوزیرکشور

تاريخ : چهارشنبه ششم آذر 1387 ساعت:

وزیر کشور گفت: در مواردي که نياز به جابجايي در مديريت ها باشد ممکن است جابجايي هايي صورت گيرد.در جمهوری اسلامی خدمت صادقانه یک افتخار است اما باید دقت کنیم که آلوده به چیزهای دیگر نشود. 

مهم قانون است قانون هرچه می گوید باید انجام دهیم. باید فرهنگ رضای خدا را حاکم کنیم.ما دنبال حق هستم نه زورگویی و زورپذیری و این بدان معناست که در حین برقراری تعامل و حفظ احترام مسوولین، حرف خلافی که مبنای آن قانون نباشد از کسی نمی پذیریم. 

 

آنچه آمده است منتخبی ازسخنان وزیرمحترم کشور درحاشیه جلسه هیات دولت وجلسه بااستانداران سراسرکشوراست.

سخنی با آقای محصولی

جناب آقای محصولی

اگر سخنان جالب وزیبای جنابعالی همراه با عمل باشد همین بس که بی شک رضای پروردگار که پاداش صالحین است رابرای شما به ارمغان خواهدداشت.

جناب آقای محصولی

انتخابتان را به عنوان وزیرکشور تبریک می گوییم،فرض محال که محال نیست وبی شک شما هم جهت خدمت به مردم درهرکجای این سرزمین آمادگی دارید،فرض کنید به جای وزیرکشور فرماندار شهرستان فراشبند شده اید.

راستی می دانید شهرستان فراشبند کجاست؟منطقه ای با پتانسیل بالا درجنوب استان فارس،که به لطف خدا وخواست مردم 5 سالی است که به کسوت شهرستانی درآمده است.

به هرحال اگر این گونه می شد:

آیا به شناخت پتانسیل ها وبرنامه ریزی درجهت شکوفایی آن استعدادها همت نمی گمشتاید؟

آیا امتیازات حاصل ازشهرستان شدن را عادلانه تقسیم نمی کردید؟

آیا با رانت خواری وباج خواهی عده ای اندک جهت تضییع حقوق مردم وجوانان مقابله

 نمی کردید؟

آیا ازفرصت های تاریخی حاصل از سفر ریاست محترم جمهور استفاده می کردید؟

آیا سعی به استفاده از ظرفیتهای بالا نظام ودولت درجهت رفع مشکلات منطقه نمی کردید یا فقط به حداقل های موجود بسنده می کردید؟

آیا تمام تلاشتان را صرف حفظ قدرت می کردید؟ یا معتقد به گذرا بودن قدرت بودید؟

آیا فرصت به وجودآمده برای خود را فرصتی برای خدمت به خلق الله می پنداشتید یا فکرمی کردید این فرصت فقط برای تامین منافع دوست وفامیل وعده ای محدود است؟

ودهها آیای دیگر...

به حرحال اگر جواب این سوالات منفی باشد:

آیا این موضوع مصداق خدمت صادقانه است؟ وبه چیزی آلوده نشده است؟

آیا یان قانون است وقانون گفته این چنین باشد؟

آیا این موضوع موردرضای خداونداست؟

آیا این حق است؟

آیا اگر چنین مسولی باشدنیازبه تغییر ندارد؟

آیا چنین مسولی سراغ دارید؟

اگرندارید سراغی ازشهرستان فراشبند که آدرسش رادادیم بزنید.

آیا تقاضای مردم برای رسیدگی به وضع مدیریت کلان منطقه اشان ورفع شبهات وجوابی قانونی وخداپسندانه به مطالبات مردم مبنای قانونی دارد؟

اگر جوابتان به سوال آخرمامثبت است شخصی یا هیاتی که الیاس محمدی فرماندار به زعم ما ضعیف شهرستان فراشبند نتواند بافریب کاری آنان رادست به سرکند مامور کنید تا فقط درمورد ادعای مردم مبنی برناکارآمدی وی تحقیق کرده واگر مردم درست می گویند درمورد وی تصمیمی شایسته اتخاذ کنیدباشد که رضای الهی را کاسب باشید.

 

 

 

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

چهار مطلب

تاريخ : سه شنبه پنجم آذر 1387 ساعت:

مطلب اول

فقط حاج سیدیونس موسوی سرچشمه بخوانند!

پرونده تاسیس14منطقه ویژه روی میز دولت

كميسيون اقتصادى دولت كه مصوبات آن در حكم مصوبات هيأت دولت است در جلسه شنبه شب خود ايجاد ۱۴ منطقه ويژه اقتصادى سلماس در استان آذربايجان غربى، مريوان (كردستان(، بيرجند(خراسان جنوبى)، جهان آباد(همدان)، تايباد (خراسان رضوى)، شهركرد (چهارمحال و بختيارى)، سيستان (سيستان و بلوچستان)، اترك (گلستان)، كاشان (اصفهان)، لامرد، نى ريز و كازرون (فارس) ، گناوه(بوشهر) و منطقه ويژه اقتصادى شهر رى در نزديكى فرودگاه امام خمينى(ره) را تصويب كرد.

حــــــــــــــــــــاج !!!! الیاس محمدی: فراشبندمحورتوسعه استان فارس می شود.

اگر جناب حاج سید یونس موسوی سرچشمه اخباری درمورد فراشبند هم دارندحتما شنیدنی خواهدبود.

مطلب دوم

 

سه شنبه 5 آذر1387 ساعت: 15:31

توسط:معلم بازنشسته

 

سلام علیکم
یکی دوبار به شما سر زدم.کارتان خوب است انشاء الله که موفق باشید.
از بیکاری ناشی از بازنشستگی اخبار شبکه فارس را زیاد نگاه می کنم.باور کنید کمترین خبر شهرستانها مربوط به فراشبند است و این خبرها هم بیشتر راجع به مسائلی غیر از عمران و آبادانی فراشبند است مثلا اخبار که در مورد فراشبند پخش می شود بیشتر راجع به خطبه های نماز جمعه و بارندگی و چیز هایی از این قبیل است.خواستم بگویم چرا؟

 

به شما استادارجمند درودمی فرستیم ونظر مهرآمیزتان را ارج می نهیم.

ای کاش کانال مستقلی برای پخش  شبکه خبر که بزودی 24ساعته هم می شود برای شهرستان درنظرگرفته می شد تا به مشغولیات شما وبزرگوارانی مانندجنابعالی که کم هم نیستند افزوده می شد.ما هم مانندجنابعالی اخبار استان را به به امید شنیدن اخباری در رابطه بافراشبنددنبال می کنیم اما چه کنیم که آنچه می طلبیم می یافت نشود!

که البته دلیلش هم رابارها اشاره کرده ایم وآن هم رکودحاصل درعمران وآبادانی منطقه است.

وگرنه ما از خرم بید چه کمترداریم که دراکثرخبرها نامش رامی شنویم.

جالب است که به گفته فرماندار قرار است ما محورتوسعه هم بشویم، البته فکرمی کنیم فرماندارخیال می کنند استان فارس فقط فراشبند است که آن هم ظاهرا به ایشان هبه (بخشش) شده است.

مطلب سوم

 

 

سه شنبه 5 آذر1387 ساعت: 13:39

توسط:فراشبندی

 

سلام
مدیر وبلاگ در یکی از نوشته هایشان بیان کرده اند که فرماندار به کمک فردی دیگر که احتمالا سید یونس موسوی است چنین به استاندار و معاونین ایشان القا کرده اند که مخالفین فرماندار و کسانی که شبنامه بر علیه فرماندار پخش می کنند عده ا ی محدود و از طرفداران حاج حیدر عالیشوندی هستند.در اینجا چند سوال به ذهن می رسد:
1- در ایام انتخابات که آنقدر حاج حیدر را در ذهن مردم بزرگ کردند که رفته رفته مردم فراشبند باور کرده بودند حاج حیدر با بزرگان نظام هم رابطه دارد . حال همان حاج حیدر از پس یک الیاس که صد البته مقبولیت مردمی هم ندارد بر نمی آید که این جای شک و سوال دارد.
2- تا آنجا که من یاد دارم باقی حسانی خیلی تلاش کرده که مردم فراشبند قبول کنند که با بیت آیت الله دستغیب رابطه بسیار تنگاتنگی دارد و حال که دو نفر از خانواده دستغیب نماینده مردم در مجلس هستند چطور آقای باقی حسانی نمی تواند صدای مردم فراشبند را به گوش استاندار و معاونین ایشان برساند هم جای بحث و تامل دارد.
3- امثال حاج حسین قاسمی و یحیی موسوی و .. صراحتا اعلام می کنند که با فرمانداری الیاس مخالف بوده و هستند در حالی که ایشان هم تا آنجا که من اطلاع دارم هیچ تلاشی برای برکناری الیاس انجام نمی دهند حتی سید یونس موسوی به این دوستان قول برکناری الیاس را هم داده اما .....

 

 

 

جناب آقای فراشبندی

با سلام ودرود برشما عزیز علاقمند به آینده شهرودیارمان فراشبند

لازم دیدیم ماهم نظراتمان رادرمورد سولات مطرح شده اتان درج کنیم.

1- چرا ما مردم همیشه عادت داریم دنبال یک قهرمان باشیم؟

اگر واقعا فکر می کنیم الیاس به درد شهرما نمی خورد ونمی تواند گرهی ازمشکلات ما بازکند چرا خودمان دست به کار نمی شویم.

جوانی که می بیند حقش ضایع می شود وتحصیلات دانشگاهی هم دارد نمی تواند یک نامه به دفتر رهبرمعظم انقلاب،یا ریاست محترم جمهور یا وزیرکشور یا هرجای دیگر بنویسد؟

بالاخره وقتی آمار شکایتها بالا رفت مسولین دیگر به فریبکاری ونیرنگ بازی که اینک در درون الیاس نهادینه شده است توجهی نمی کنند.

ودر ضمن فراموش هم نکنید خیلی از همان بزرگانی که حاج حیدر با آنها درتماس بود خودشان امروز یا روزنامه می خوانند ویا مانند حاج حیدر کنار گذاشته شده ومشغول فعالیتهای حزبی وغیردولتی هستند.

 

2-بعید به نظرمی رسد آقایان دستغیب دخالتی درحوزه انتخابیه غیر ازخودشان بنمایند والبته این درشان نمایندگی هم نیست.

ولی دررساندن صدای مردم به گوش مسولان محلی می توانندموثرباشند.البته اگرآقای حسانی چنین ادعایی دارند خوب است با توجه به اینکه ایشان هم نمایندگی مردم رادرسطحی دیگر برعهده دارند اگر واقعا می توانند اقدامی کنند.

امیدواریم خودایشان یا یکی ازمرتبطین با ایشان ازخوانندگان وبلاگ باشند واین نظررابه ایشان منتقل کنند.

ولی باز هم می گوییم از افکار کهنه برهیم وبه نو اندیشی روی بیاوریم.

نمی گوییم تاریخ مصرف بعضی ها گذشته است ولی باید همه جوانان بویژه تحصیلکردگان به صحنه بیایندوسعی کنند خودرابرای مدیریت آینده آماده کنند.این تمرینی برای آینده است وتمرین است که انسان رامی سازد.

 

3-امان ازسکوت خواص در هردوجناح! حال که باید با مردم باشند عزلت نشین شده اند.

 

 

 

مطلب چهارم

 

 

سه شنبه 5 آذر1387 ساعت: 12:44

توسط:کشاورز

سلام
من هم با مطالب همشهری عزیزمان ح- نوشادی موافقم و امروز تصمیم گرفتم از دید خودم شکوائیه ای به وزیر کشور و رئیس جمهور بنویسم و در رابطه با میزان محبوبیت الیاس محمدی در میان مردم فراشبند مطالبی را به عرض این بزرگواران برسانم. در ضمن من هم همانند آقای ذوالفقاری و به به احتمال قریب به یقین همانند اکثریت مردم فراشبند حاضرم در روز حضور یکی از وزرا در فراشبند در جلوی فرمانداری به صف تجمع کنندگان بپیوندم و اینگونه فریاد بحق مردم شهرم را در کنار سایر همشهریان عزیزم به گوش مسئولین برسانم که این راه بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه برای عزل الیاس خواهد بود.
در ضمن به آقا یا خانم بی نام عرض میکنم اگر کاری نمی کنید لااقل روحیه دوستان را خراب نکنید.
از مدیر یا مدیران وبلاگ هم تشکر می کنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جناب کشاورز

ما هم به شما سلام ودرود می فرستیم ومتقابلا تشکر می کنیم.

شما یکی ازبهنرین راهها راانتخاب کرده اید،امیدواریم سایر مردم بویژه جوانان این آینده گان شهرودیارمان هم مانند شما دست به کارشوند واقدام نمایند.

درصورت امکان متن نامه خود را برای ما هم بفرستید.

درمورد نظرسایردوستان درآینده ای نزدیک به بحث خواهیم نشست.

درمورد بی نام هم نگران نباشید چرا که ما موجیم وزنده به آنیم که آرام نگیریم.

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

باز هم باخوانندگان

تاريخ : دوشنبه چهارم آذر 1387 ساعت:

خدمت همشهریان عزیز سلام عرض می کنیم.

درپی درج نظرجناب آقا یا خانم بی نام دوتن ازهمشهریان عزیز درپاسخ به نظرایشان نظرات خودرادرج کرده اند که درزیر آمده است.

یکشنبه 3 آذر1387 ساعت: 18:50

توسط:دانشجوی فراشبندی

سلام
خواستم خدمت همشهری عزیزی که تحت عنوان بی نام پیغام گذاشته اند و گفته اند که شما(مدیریت وبلاگ) قایم شده اند و فقط شعار می دهید عرض کنم که شما که قایم نشده اید تا حالا چکار کرده اید و یا من دانشجو تا حالا چکار کرده ام و یا امثال باقی حسانی تا حالا چکار کرده اند که الان از مدیریت این وبلاگ  توقع داریم دست از قایم موشک بازی بردارد. باور کنید ما مردم فراشبند بحران مدیریت داریم.باقی حسانی به دلیل اغراض شخصی با موسوی و الیاس مخالف است ، حیدر عالیشوندی هم که بیشتر به فکر جمع و جور کردن خود برای دور بعد است که البته با پیروزی خاتمی کار او هم سختر خواهد شد چرا که قشقایی از او قوی تر و دوم خردادی تر است.والسلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوشنبه 4 آذر1387 ساعت: 18:15

توسط:ح- نوشادی

سلام
جناب آقای بی نام
البته من هم طرفدار آقای حاج حیدر عالیشوندی هستم و اگر بیشتر از شما در انتخابات برای ایشان تلاش نکرده باشم کمتر از شما هم تلاش نکرده ام .رابطه من و شما با حاج حیدر البته مانند رابطه عده ای انگشت شمار از طیف حزب الله نخواهد بود که خود را اصلاح طلب تر از همه فراشبندی ها قامداد می کردند و می کنند و سوادشان روی هم به سیکل هم نمی رسد و تنها منبع خبری شان روزنامه آفتاب یزد دکه بحرانی است که آن هم با سه روز تاخیر به دستشان می رسد.
همشهری عزیز شما که دم از خاله زنک بازی نمی زنید لااقل راهکاری هم ارائه می کردید تا من و امثال من هم دلمان خوش شود.
بگذریم....
بنظر من بهترین راه برکناری الیاس در حال حاضر افزایش ارسال نامه و طومار به استاندار و وزیر کشور و رئیس جمهور است که در روزهای آتی به استان فارس سفر خواهند کرد.
دومین کار تجمع قانونی و بدون اغتشاش در جلوی فرمانداری در روز حضور یکی از وزرا در دور دوم سفر هیئت دولت به فراشبند خواهد بود.چرا که طبق اصل 27 قانون اساسی تجمع بدون حمل سلاح و با مد نظر قرار دادن عدم ورود خدشه به مبانی اسلام برای هر ایرانی آزاد خواهد بود.
من حاضرم در این تجمع شرکت کنم........... شما چطور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوشنبه 4 آذر1387 ساعت: 19:29

توسط:ذوالفقاری

سلام
من با نظر ح- نوشادی موافقم و حاضرم در این تجمع که باید حتما آرام و کاملا سنجیده برگزار شود شرکت کنم.
با نظر مدیریت وبلاگ در عدم پوشش خبر باغدار نمونه ایران که همشهری ماست مخالفم چرا که ما باید اولا از این راه توانایی های شهرمان را به همه اعلام کنیم و ثانیا از یک همشهری خود که به این طریق باعث مطرح شدن نام فراشبند شده اند قدردانی به عمل آوریم. این کمترین کاری است که می توان انجام داد.
راستی بودجه سفر مقام معظم رهبری به فارس و شروع طرح های عمرانی این سفر هر روز در روزنامه های استان مطرح میشود ، سهم فراشبند از این همه طرح عمرانی واقعا ناچیز است.
با سپاس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به نظرما جوابها مبسوط وروشن است اما باید اضافه کنیم که عزیزان ما قبل از اینکه طرفدار هرکسی باشیم طرفدار فراشبند واعتلای نامش وعمران وآبادیش هستیم.

اگردیدید اکثریت قاطع مردم درانتخابات اخیر حول محورحاج حیدراتفاق نظرکردند فقط به دلیل اهمیتی بود که به فراشبندمی دادند واگردیدید عده ای انگشت شمار جمع شدند ودستیابی به اتحاد صدرصدی را ناکام گذاشتند فقط به دلیل حفظ موقعیت ومقام وبهره مندی ازامتیازات بود.می گویید نه سری به شبکه بهداشت بزنید تا حساب کاردستتان بیاید.

مهم آن بود که مردم ازخواب خرگوشی بیدار شدند واینکه می بینیم نفرت عمومی ازالیاس وجوددارد نه به خاطرعدم همراهی وی درانتخابات با مردم بود البته بی تاثیرهم نبود ولی نکته مهم آن است که مردم امروز به این نتیجه رسیده اندکه الیاس توانایی اداره امورشهرستان راندارد.

واما جناب بی نام

درجایی ازنظرتان فرموده اید:

نکنه اقای نویسنده وبلاگ حتما باید دایی یا عموی شما یا پدرزنت می شد فرماندار تا یه فرماندار قوی باشه .

شما اشتباه فرض کرده اید ما اگر طالب امتیاز بودیم که امروز فرماندار به ویژه برای جذب مخالفان خود امتیاز ات را مانند نقل ونبات پخش می کند.

ما هم می توانستیم دراین ادارات نوظهور استخدام شویم،می توانستیم وام کلان بگیریم ودهها مورد دیگر.

ولی چون اینگونه فکر نمی کنیم واین کارها را تضییع حقوق دیگران وخلاف شرع واخلاق  می دانیم  فریادمان بلند است.

بگذریم

راهکارهایی که جناب نوشادی ارائه کرده اند قابل بحث وپیگیری است البته یقینا باید برای دوربعدی سفرریاست محترم جمهور فکری کرد.

فراموش نکنید که صدای مردم به گوش مسولین رسیده است ولی الیاس با همکاری آقای ...

دراستانداری چنین رسانده است که این اعتراض ها صدای مردم فراشبند نیست وفقط کار عده ای ازاصلاح طلبان وطرفداران عالیشوندی است.

بحث دراین رابطه را به مطلب بعدی می سپاریم.

موفق باشید

به امید فردایی روشن برای شهرستان عزیز مان فراشبند

 

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

تاريخ : یکشنبه سوم آذر 1387 ساعت:

خدمت همشهریان عزیز ویزرگوار سلام عرض می کنیم.

امروز با دومطلب برگشته ایم:

۱- نظر موافق سابق وعنایتش به ما

۲-باغدارنمونه

 

پنجشنبه 30 آبان1387 ساعت: 13:44

توسط:بی نام

سلام
ببینید من نه طرفدار الیاس هستم نه چیزی
نه اصلاح طلب هستم نه اصول گرا
و از طرفداران شدید حاج حیدر عالیشوندی هستم
و از طرفداران اسبق وبلاگ شما ....
ولی تو رو خدا خجالت نمی کشین قایم شدین دارین فقط شعار می دین

هنوز هم مخالف الیاس و موافق تغیرش هستم و بیشتر از اون مخالف وبلاگ مسخره شما هستم که دیگه شورش رو در اوردین .

نکنه اقای نویسنده وبلاگ حتما باید دایی یا عموی شما یا پدرزنت می شد فرماندار تا یه فرماندار قوی باشه .
ببینید الیاس یه فرماندار بسیار ضعیفه که بی خود به کار گرفته شده ولی ضعف تو بیشتره که داری شعار بی خودی میدی .
اگه ادعا می کنیم سرنوشت فراشبند برامون مهمه و فراشبندی هستیم پس خیلی بهتر می تونیم سرنوشتمون رو تغییر بدیم و به وطنون خدمت کنیم
حکم موفقیت هر اجتماعی رو خود اجتماع امضا می کنه
پس دیگه شعار بی خود ندیم و به جای این خاله زنک بازی ها به دنبال راه و چاره باشیم.
به امید سرافرازی وطنمان فراشبند

 

البته یکی از خوانندگان محترم وبلاگ درجواب این دوست عزیز مطالبی رانوشته اند که درپست بعدی به آن نظر ونظر جناب بی نام خواهیم پرداخت.

 

باغدار نمونه

 

چندروز پیش یکی از خوانندگان محترم ایرادگرفته بودندکه چرا خبرمربوط به انتخاب آقای جلالی را به عنوان باغدارنمونه پوشش نداده ایم.

راستش را بخواهید چه فایده؟

مگر سال گذشته آقای سید محمود(شامحمود) امیری به عنوان باغدارنمونه انتخاب نشد؟

ازاین بابت که یک همشهری موفقیتی کسب کرده بسیارخوشحال وخداوندراشاکریم،اما از این بابت که از این پتانسیل بالا ونمونه درجهت عمران وآبادانی منطقه استفاده نمی شود متاسفیم.

درهمین سالهای گذشته فراشبندیها درزمینه تولیدگندم هم کشاورز نمونه شده اند اما چه حاصل؟فقط گرفتن یک عنوان کافی است؟

حالا اگر بگیم فرمانداربازبعضی ها می گویند همه چیز رابه ایشان ربط می دهید!

خوب ماچه تقصیری داریم که متولی پیشرفت وتوسعه فرمانداراست؟

به هرحال چه خوب بود فرماندار یا رییس جهادکشاورزی یا هرکسی که مسولیتی دارد همین ظرفیت فراشبند درتولید خرمای خشک را می دید ومثلا مجوز تاسیس یک واحد فرآورش خرما را به همراه وامهای لازم دراختیار همین دوباغدار نمونه کشور قرار می داد تا هم باغداری توسعه لازم رابیابد وهم عمران وآبادانی واردمنطقه شود.

به نظرشما مگر عمران وآبادانی چیست؟

سری به شهرک صنعتی کازرون بزنید وببینید آنها چه کرده اند؟کازرون شهری بود که مردم علاقه زیادی به استفاده ازموتورسیکلت داشتند چند تن ازهمین موتور فروشها که ازتهران موتور می آوردند کارخانه مونتاژ موتورسیکلت(کبیرموتور) را راه انداختند وامروز بازار جنوب کشور را ازموتور اشباع کرده اند.

هم توسعه آوردند،هم اشتغال ایجادکردند وهم به عمران شهرشان پرداخته اند.

البته این راباید درکنار تولید نوشابه،آب میوه،قند حبه ازشکر ودهها مورددیگر دید.

مواردی که می توان با هماهنگ کردن مردم واستفاده از ظرفیت های موجود خیلی ازآنها را درقالب شهرک صنعتی اجرا کرد.

تلخک:عجیب است که این چیزها به کَله ی  مُنگُل ما می رسد اما به ذهن الیاس وددیگرمسولین نمی رسد؟

 

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

باز هم باخوانندگان

تاريخ : شنبه دوم آذر 1387 ساعت:

 

 

پنجشنبه 30 آبان1387 ساعت: 13:44

توسط:بی نام

 

 

سلام
ببینید من نه طرفدار الیاس هستم نه چیزی
نه اصلاح طلب هستم نه اصول گرا
و از طرفداران شدید حاج حیدر عالیشوندی هستم
و از طرفداران اسبق وبلاگ شما ....
ولی تو رو خدا خجالت نمی کشین قایم شدین دارین فقط شعار می دین.....

 

 

 

ادامه دارد،منتظرباشید.....

 

 

نویسنده: همشهری

شنبه 2 آذر1387 ساعت: 16:34

میگن حمید عالیشوندی میخواد به شیراز متقل بشه .خواستم به اونایی که به سید یونس رای داده اند و با الیاس هم رابطه خوبی دارند بگم آماده باشند که بزودی به کار گرفته خواهند شد. راستی میگن وزیر کشور جدید میخواد پنج شش تایی استاندار رو عوض کنه بیایید با هم دعا کنیم خواهر زاده آیت الله حائری که دست بر قضا استاندار فارس هم هست عوض بشه تا شاید به این وسیله مردم فراشبند هم از دست الیاس خلاص بشن.

 

خدمت شما همشهری گرامی سلام عرض می کنیم.

البته وقتی از بین دونفری که به مصاحبه برای به کارگرفته شدن درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دعوت شده وایشان بامدرک لیسانس ادبیات انتخاب می شوند(ما اطلاع کامل وواثق درمورد آن مصاحبه وسفارشات صورت گرفته و داریم) بعید هم نیست که وی با سعی درانتقال به شبراز داشته باشند.

هرچه باشد وی از نعمت فامیلی نزدیک با جناب فرماندار وارادتی خالصانه به سید برخوردارهستند.

در موردکسانی هم که به سیدرای داده اندبایدعرض کنیم که اینها همشهریان عزیزما هستند،فقط تشخیصشان با ما فرق داشته است،که این هم طبیعی است البته شایدبعضی ها معذوراتی هم داشته اند.

مهم این است که امروز حتی همان کسانی هم که به سیدرای داده اند به این نتیجه رسیده اند که بعضی ها فقط به دنبال منافع خودشان هستند وبه تنها چیزی که فکرنمی کنند منافع مردم ومنطقه است.

امیدواریم درعرصه های آتی که به سرنوشت خودمان ومنطقه امان بستگی دارد همین اندک گسستگی هم را ترمیم کرده وبا هم حرکت کنیم.

البته امروز هم وقت اتحادوهمدلی وبهره برداری ازآن به نفع منطقه ومردم است.

واما درموردبخش آخر نظرتان باید عرض کنیم بهتراست به جای دعا کردن دست به کارشویم وصحبت هایمان را به مسولین برسانیم.

البته با توجه به اطلاعات به دست آمده احتمالا تابرگشتن الیاس ازسفرحج یک سری اتفاقات ناخوشایند وی اتفاق می افتد.

 

نویسنده: زهرا و مرضیه

شنبه 2 آذر1387 ساعت: 13:26

سلام
از اینکه جواب منتقد .. را با متانت و کمال ادب داده اید سپاسگزاریم. از اینکه پیوند های شما تغییر کرده از شما تشکر می کنیم. سایت مربوط به خاتمی عالی است امیدواریم که ایشان دوباره وارد کارزار انتخابات شوند.راستی اگر بخواهیم به عنوان یک همشهری با شما همکاری کنیم چگونه باید عمل کنیم. موفق باشید

 

سرکار خانم ها زهرا ومرضیه

با تشکرازاظهارنظرتان،منتقدان هم همشهریان ما هستندوبرای ما عزیز ومحترم.

البته ای کاش بعضی ازآنها به جای سعی درپاک کردن صورت مساله وبه قول عزیزی که شما اشاره کرده اید وخودشان گفته اند که مسولین حرف موافقان رابهترمی پسندند،به عنوان یک موافق حرفها وخواستهای به حق مردم را به گوش مسولین می رساندند.

با نزدیکترشدن به انتخابات وکلید خوردن این پروژه سرنوشت سازملی ما هم اخبارمربوط به آن حوزه راپوشش وسیعتری می دهیم.

اگرخواستیدبا ما همکاری کنید می توانید با ایمیل وبلاگ یا ارسال نظرات بصورت خصوصی با ما درتماس باشید.

 

 

 

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

نظرات خوانندگان

تاريخ : پنجشنبه سی ام آبان 1387 ساعت:

با سلام دوباره،امیدواریم هفته ای موفق پیش رو داشته باشیم.

اول:سه نکته

1-مدیریت کهنه است،فرسودگی مدیریت برای همه هزینه دارد،

ما نیاز به نوآوری مدیریت داریم.

 2-تغییر را نمی توان مهار کرد ولی می توان ازآن پیش افتاد.

 3-دانستن کافی نیست باید اقدام کرد،خواستن کافی نیست باید کاری کرد.

دوم:جناب بی نام

آمادگی چاپ نظرجنابعالی رابدون ویرایش داریم،لطفا دوباره با ما تماس بگیرید.

احتمالا به دلیل اشکال درسایت نتوانستیم آدرس ایمیلتان رابیابیم،اگر تماس گرفتیدحتما آدرس ایمیلتان را هم برایمان تایپ کنید.

سوم:جناب مخالف که درودبرتو وزنده باشی

 

 

نویسنده: رمضون سر سه راه

پنجشنبه 30 آبان1387 ساعت: 14:46

تونم برو گمبو که فهمیدم چماقی هسی!
برو فکر نون بو که خربزه آو
حالا حالا جناح راست ری چماقیل خوسیده و بلند نمیو
خواهشا دل خودت و باندتون خاش نکن
چماقیل پکیدن و با وبلاگ پرچلی مثل مال تو و امثال تو کاری نمیکنه چون مسولین حرف چماقیل به تخمشون نمیگیرن

 

 

متن فوق نظریکی ازخوانندگان محترم وبلاگ است که البته با زبان فراشبندی ما را مورد عنایت خویش قرار داده اند.

جناب آقای محترم

به نظرشما با گم شدن ما همه چیزدرست می شود؟

آیا شما عقیده دارید تنها راه حل مساله پاک کردن صورت آن است؟

ما احتمال دادیم متن فوق احساسی است ولی اگرواقعا تفکر شما مانند آنچه نوشته اید است  بسی جای تاسف است.

برادر عزیز، ما به قول شما  چماقی یا غیرچماقی بالاخره درهمین فراشبند زندگی می کنیم،با هم معاشرت داریم، این گروه بندی مردم در دسته های ساختگی آن هم پس از بیست واندی سال فقط کار بدخواهان وخیانتکاران به فراشبند است.

به عقیده ما هرکس بذراختلاف وچنددستگی بین مردم بپاشد وسعی درزنده کردن اختلافات بی اساس دورانهای گذشته کند منافق وخائن به مردم است.

برادربزرگوار

بی شک شما که به اینترنت دسترسی دارید یا ازجوانان برومند وشایسته فراشبندی هستید،یا از قشرفرهنگی وکارمند که روشنفکران جامعه هستند می باشید،

خداوکیلی کلاه خودراقاضی کن وبه دورازاحساسات لحظه ای وتعصب کورکورانه قدری بیاندیش که به قول امیرکلام لحظه ای تفکرازهفتادسال عبادت برتراست،حاصل ما ازاختلاف وگروه بندی مردم دراین مدت چه بوده است؟

فرموده اید دل خود راخوش نکنید والی آخر

به عقیده شما اگر مسولی حرف مردم راگوش نکند باید به او مدال افتخارداد؟

مگر ائمه معصوم ما ساعتها پای حرف مخالفان خود نمی نشستند؟

مگر امام حسن مجتبی(ع) به کسی که به اوفحاشی می کرد سلام ودرود نمی فرستاد؟

مگر ما ومسولین ما پیرو همین امامان نیستیم؟

البته باز هم می گوییم حرف شما احساسی بوده است وخرده ای برآن نیست ولی بیاندیشید و مطمئن باشید که نسل سومی ها انشاءالله اختلافات بی اساس را فراموش خواهند کرد وکسی که دراین دوران صحبت از آن اختلافات کند مانند تبلیغ بت پرستی دراین زمان است.(مثال)

به نظر شما اگر کسی تبلیغ بت پرستی کند کسی حاضربه پذیرش دعوتش خواهد بود؟

ودرآخر

قدرت به هیچ کس وفا نمی کند ،لازمه قدرت تغییر است مهم آن است که وقتی قدرت به دست داریم نام نیکی ازخود به جای بگذاریم.

سبزترین ایام رابرایتان آرزومندیم

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

تاريخ : سه شنبه بیست و هشتم آبان 1387 ساعت:

با سلام دوباره وپوزش مجددبه علت تاخيرپيش آمده

عده اي از دوستان براي ما نظرات خصوصي ارسال مي کنند که بعضي ها راخودشان اجازه نقل مطلب نمي دهند وبعضي ها را هم ما نمي توانيم منتشر کنيم.

بعضي ها هم اشاره کرده اند که تمام مطالب اين وبلاگ درجهت انتقاد ازفرماندار فراشبند است،همانگونه که بارها گفته ايم بازهم مي گوييم همچنان عقيده منديم که ايشان از توانايي لازم براي اداره امورشهرستان برخوردار نيستند و به نظرما تغيير ايشان واستفاده از يک فرد ارزشي،اصولگرا و توانمند با اولويت بومي وسپس غيربومي از اولويت هاي اورژانسي شهرستان فراشبند است.


|+| نويسنده :فراشبندی |

حاج الیاس!

تاريخ : سه شنبه بیست و هشتم آبان 1387 ساعت:

الياس محمدي درحالي خودرابراي سفرحج وانجام مناسک تمتع آماده مي کند که جمع کثيري ازمردم وبويژه جوانان فراشبندي نارضايتي زيادي ازوي دارند.

به هرحال ما درميان اين مردم هستيم ونظراتي هم که دروبلاگ ثبت مي شود مويداين ماجرا است.

اين رسم همه انسانهاي مومن ومعتقدبوده است که قبل ازرفتن به سفرمعنوي وروحاني حج که معمولا به دليل فراواني متقاضي به ندرت براي يک فرداتفاق مي افتد، به بررسي اعمال گذشته خويش پرداخته وسعي درتصفيه حسابهاي خود با خداوند وازهمه مهمترمردم مي کرده اند.

ازنمونه هاي تاريخي مي توان به ماجراي علي ابن يقطين وحلاليت طلبي وي از فردي که يک سيلي به صورت آن فرد زده بود به دستورامام زمان خويش اشاره کرد.

به نظرشما وبه نظرالياس محمدي که تاچندوقت ديگر به حاج الياس محمدي! تغييرنام خواهدداد:

 حقوق ضايع شده جوانان منطقه به دليل رانت هاي ايجاد شده، در تقسيم فرصتهاي شغلي قابل بخشش خواهدبود؟

صحبتهايي که درجاهاي مختلف ودرنکوهش وتخريب افرادمختلف فقط به دليل اينکه درجهت منافع سياسي مانيستند چه حکمي خواهدداشت؟

واگذاري امتيازات مختلف وموجود به افراد بله قربان گو وآماده به خدمت چگونه است؟

وتوي نظرات مردم ووارونه نشان دادن حقايق مصداق چيست؟

به هرحال خدا رحمت کند مرحوم کافي را که گفت:

کعبه يک سنگ نشاني است که ره گم نشود

حاجي احرام دگربندببين يار کجاست


|+| نويسنده :فراشبندی |

دینداری ودینداری نمایی

تاريخ : سه شنبه بیست و هشتم آبان 1387 ساعت:

راستي کساني که دم از دينداري زده وخود رامتدين مي دانند چگونه حاضربه مصادره حقوق ديگران به نفع خوديافرزندانشان مي شوند؟

چگونه حاضرند با استفاده از بعضي رانتها براي فرزندان يا وابستگانشان کاري دست وپا کنند؟

آيا فرزندان آنها با درآمدحاصل ازآن کار به تحصيل مال وتشکيل خانواده وبزرگ کردن فرزند نخواهند پرداخت؟

اين ناني که ما درسفره فرزند خود گذاشته ايم حکمش چيست؟

آيا اين مال واين زندگي که اساسش برتضييع حقوق ديگران بنانهاده شده است چگونه خواهد بود؟

شايدبعضي ها بگويند آنگونه که شما مي گوييد کاري پيدا نخواهدشد،درست اينجاست که دينداري از دينداري نمايي مشخص مي شود.

ما کساني رادرفراشبند سراغ داريم که از موقعيت هاي سياسي اجتماعي خوبي برخوردارند اما از آن موقعيتها درجهت منافع شخصي استفاده نمي کنند هرچند درجهت منافع عمومي هم استفاده نمي کنند اما هستند چنين کساني.


|+| نويسنده :فراشبندی |

30×5

تاريخ : چهارشنبه بیست و دوم آبان 1387 ساعت:

نويسنده: از فراشبند

سه شنبه 21 آبان1387 ساعت: 22:12

قرار است در جشن سي سالگي انقلاب اسلامي در هر استان 30 طرح بزرگ عمراني به فراخور در هر شهرستان يک يا چند طرح افتتاح شود. به نظر شما در ايام دهه فجر در فراشبند چه طرحي براي افتتاح در نظر گرفته خواهد شد؟به برندگان اين مسابقه هوش از طرف فرمانداري يک فيش سفر حج تمتع در رکاب الياس محمدي اهدا خواهد شد.

 

با سلام دوباره خدمت همشهريان عزيز درجاي جاي شهرستان

همانطور که اين دوست عزيزمان نيز اشاره کردند دو روز پيش درخبرها داشتيم که درجشن سي سالگي انقلاب درهراستان 30 طرح بزرگ عمراني به بهره برداري مي رسد.

البته اين دوست خوش ذوق وشوخ ما مسابقه اي هم طراحي کرده وجايزه اي هم درنظرگرفته اند درپاسخ به اين خوش ذوقي ماهم دست به دامان تلخک شديم تا او هم دست به کارشود ودرجواب اين خوش ذوقي چشمه اي از خوش ذوقيش رارو کند.

البته تلخک هم بيکار ننشست واينطور جواب داد که:

 به نظرشما کداميک ازپنج طرح بهره برداري شده زير جزء 30 طرح بزرگ عمراني کشور قرارخواهدگرفت؟

1-    ساختمان فروشگاه تعاوني روستايي

2-    طرح جامع ايجاداشتغال درادارات براي عزيزان!

3-    نصب تابلوي معرفي چهارطاق گنبد

4-    انتقال دولک ازفلکه دولک به بوستان کوهستاني

5-    حذف بعضي ازدوربرگردانها ازبلوار انقلاب

 

 

خوب تلخک مزاح مي کند ولي بي شک پتروشيمي که خبري ازآن نيست وجاده فراشبند-فيروزآباد هم که نمي دانيم درچه وضعيتي هست از طرحهاي بزرگ ملي هستند که اگر به بهره برداري برسند انشاءالله مايه خيروبرکت خواهندبود والبته پيگيري اين طرح ها هم خود بحثي ديگراست.

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

پیشنهادبه الیاس!

تاريخ : سه شنبه بیست و یکم آبان 1387 ساعت:

جناب صداقت يکي از خوانندگان محترم وبلاگ به فرماندارضعيف فراشبند پيشنهادکرده اند قبل از عزيمت به سفرمعنوي حج از مردم شريف شهرستان به علت قصور درانجام وظايف حلاليت بطلبند.

خدمت اين عزيز بايد عرض کنيم که البته نبايد ناتواني را با قصور اشتباه گرفت هرچند ايشان با خدمات ارزنده اي که داشته اند بارها البته نه درظاهر که باطنا به حج مشرف شده اند.

به نظرشما آيا اجر وپاداش کاريابي هاي اخير که دراداره برق وشبکه بهداشت وبعضي ازبانکها وکانون فکري کودکان ونوجوانان وجاهايي ديگر توسط ايشان صورت گرفته است کمتر ازحج است؟

به هرحال قراربود عده اي اين فرصتهاي شغلي رااشغال کنند چه کساني بهتر از افراد فاميل وفرزندان حاميان همفکرچه فرقي مي کند شما فکرکنيدآزموني هم برگزارشد ونتيجه همين شد که الان شده!  

همين يک مورد را الياس حلاليت بطلبد بقيه؟؟؟!!! پيشکش حضورش
|+| نويسنده :فراشبندی |

چه خبرازاین طرحها؟

تاريخ : سه شنبه بیست و یکم آبان 1387 ساعت:

درحالي که شايد بيشترمردم شريف ومتعهد شهرستان فراشبند بي خبرباشند دو پروژه مهم وملي درمنطقه درحال اجرا يا بررسي هستند.

يکي از اين طرحهاي ملي وعظيم پروژه راه آهن شيراز-بوشهر-عسلويه است که بالطبع بايد مسولان محلي از نحوه وچگونگي اجراي اين طرح عظيم باخبرباشند تا خدايي نکرده سهم فراشبند ازاين پروژه ملي ناديده گرفته نشود.

آنچه تا حالا ما ازاين طرح به نقل ازمنابع خبري استان بوشهر مطلع شديم اين است که:

مطالعه راه آهن شيراز - بوشهر- عسلويه در17قطعه انجام شده است كه عمليات اجرايي قطعه اول بطول 60كيلومتر از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و بزودي اكثر 17قطعه بطول 647كيلومتر براي اجرا به پيمان مي‌رود.

قطعه اول اين پروژه به طول 60 كيلومتر شامل 25 كيلومتر در شهرستان تنگستان و 35 كيلومتر در شهرستان دشتي استان بوشهر 25 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و پيش بيني مي شود تا پايان امسال اين قطعه به اتمام برسد.

اين طرح با هشت هزارو 500ميليارد ريال اعتبار با مشاركت وزارت نفت و راه و ترابري اجرا مي‌شود.

جا داردمسولان امرهرچه زودتر نسبت به اين مساله خبررساني کرده ومردم را درجريان ماجرا قراردهند که مسيراين راه آهن دراستان فارس که فراشبنديکي ازاين مبادي ورودي است چگونه خواهد بود.

طرح ديگري که يکي ازهمشهريان عزيز نيز خبررساني کرده وماهم نظرشان راآورده ايم قطعه دوم آزادراه شيراز-عسلويه است.

البته به نظرمي رسد اين عزيزساکن دهرم(نمي دانيم بايد بگوييم روستاي دهرم يا شهر دهرم البته قراربود شهرشوند اما...) باشند.

به هرحال بهانه اي شد تا خدمت همه دهرم نشينان عزيز هم عرض ادبي کرده واميدوارباشيم با اجراي اين طرح وعبورآن از دهرم عزيز گامي درجهت رفع بن بست ازآنجا برداشته شود.

البته پيگيري چنين مطالباتي که به حق شايسته مردم زحمتکش آن ديارمي باشد وظيفه بخشدار ونهايتا فرمانداراست.

 

 

نويسنده: يک فراشبندي

دوشنبه 20 آبان1387 ساعت: 21:36

سلام
باند دوم پروژه عظيم آزاد راه عسلويه شيراز در محدوده شهرستان فراشبند در حال نقشه برداري و انفجار و کارهاي مقدماتي است. به عنوان يک فراشبندي تقاضا دارم از مسئولين که ترتيبي دهند که باند دوم از بخش دهرم گذر کرده يا حداقل راهي جهت دسترسي از دهرم به جاده عسلويه که در دو کيلومتري بخش دهرم قرار دارد انجام شود. اگر از منطقه چک آب راهي به جاده عسلويه وجود داشته باشد بي شک بخش مهمي از ترانزيت کالا از غرب کشور به سمت عسلويه و حتي لار و لامرد و ... از فراشبند صورت خواهد گرفت.در ضمن قرار بود در هفته دولت کلنگ زني پتروشيمي فراشبند انجام شود که متاسفانه تاکنون اين کار صورت نگرفته که از مسئولين مربوطه تقاضا دارم در صورت امکان در اين مورد به هر طريقي که صلاح مي دانند اطلاع رساني کنند.

 

البته درآخر هم خدمت اين دوست عزيز عرض مي کنيم ظاهرا مسولين مربوطه!! تنها چيزي که ندارند قراربامردم است يا شايد منظور هفته دولت درسالهاي آينده بوده است.

به هرحال خوب است اطلاع رساني درباره:

- شهرک صنعتي

- منطقه نمونه گردشگري

- انتقال آب از مسقان

- نحوه به کارگيري بعضي ها دربعضي ادارات!!!

وخيلي چيزهاي ديگر هم اطلاع رساني شود.


|+| نويسنده :فراشبندی |

بی خبری

تاريخ : دوشنبه بیستم آبان 1387 ساعت:

با سلام دوباره خدمت همشهريان گرامي

 

امروز هم از همون روزهايي است که خورديم به بي خبري البته اين بي خبري چيز جديدي نيست.

درمورد راه آهن شيراز – بوشهر هم که البته مسولان بايد جواب بدهند که اين پروژه چيست وکجا قراراست اجرا شود البته اگر ازآن خبري داشته باشند که به بعيدنظرمي رسد چون دراين صورت دربوق وکرنايش!مي کردند که ما راه آهن رابه فراشبند آورديم.

ما درحال تحقيق برروي اين موضوع هستيم اگر توانستيم خبري از اين طرح ملي گيرباوريم حتما به شما خواهيم گفت.

 

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

تاريخ : دوشنبه بیستم آبان 1387 ساعت:

 

با سلام دوباره یکی از دوستان عزیز مطلبی دررابطه با تبلیغ اندک طرفداران الیاس محمدی فرماندارضعیف فراشبند که بی شک از منتفعین از وی هستند دررابطه با جذب بودجه توسط الیاس گفته والبته خودشان جواب مستندی هم ارائه کرده اند. ازاین دوست عزیز تشکر می کنیم. چندی است مساله راه آهن شیراز-عسلویه دردستور کار وزارت راه وترابری قرارگرفته است ،از گذشته ها به یاد می آوریم می گفتند راه آهن بوشهر-شیراز از فراشبندمی گذرد وایستگاهی زیر اداره برق دارد به هرحال با توجه به تغییر وتحولات فراوان واثرگذاری قدرت چانه زنی مسولان زرنگ وکارآمد که ما ازداشتن امثال آنها محرومیم ونیز خواستهای مردمی به نظرمی رسد باید تلاشهایی صورت گیردتا ازمسیر دقیق این راه حیاتی برای فراشبند اطلاع دقیق حاصل شود که خدایی نکرده دراین میان ناگهان اتفاقاتی صورت گرفته وتغییراتی درمسیر داده شود. هرچندبه نظرمی رسد اقتصادی ترین راه برای این مسیرعبور از فراشبند ولی به هرحال نباید غافل باشیم. بنا بروظیفه خویش ما تمام تلاشمان را در دستیابی به خبرهایی دراین زمینه انجام خواهیم داد شما هم اگر اطلاعی یافتید همگان رادرجریان قراردهید.

 - از نیازهای به نظرضروری برای شهرستان راه اندازی کانالی مستقل ویژه شبکه خبر که یکی از شبکه های خوب صدا وسیما می باشد است،چه خوب بود اعتبار لازم جهت این طرح درصورت توانایی مسولان!! در وهله اول از منابع استانی یا ملی ویا درنهایت درصورت عدم توانایی جذب چنین منابعی !!!از بودجه دو درصد نفت وگاز که خدا به بانیان برقراریش خیرعنایت کند تامین گردد.

- تجمع ماشین های فروش میوه دراطراف میدان بسیج (یا همان فلکه شهرداری) مخصوصا درساعات بعدازظهر چهره نامناسبی رابرای شهر رقم می زند،هرچند شهرداری دربرخورد بامتکدیان پاکستانی که به صورت گروهی وبه ویژه دراوقات نامناسب به در منازل مراجعه می کردند اقدام شایسته ای انجام نداد اما انتظار می رود با توجه به راه افتادن میدان میوه وتره بار(شایدم تربار) اقدامی مقتضی درساماندهی میوه فروشان دوره گرد انجام دهد،البته پیشنهادمی گردد درصورت عدم ظرفیت میدان،میدانی موقتی برای ایشان درنظرگرفته شود.


|+| نويسنده :فراشبندی |

بازهم درجواب دوست

تاريخ : جمعه هفدهم آبان 1387 ساعت:

جناب آقا یا خانم دوست

با سلام مجدد،ظاهرا شما قصدداریدسرمارابه باددهید !

دوست عزیز درقسمت قبل هم عرض کردیم ما نه اطلاعات ورود به بحث هایی که شما مطرح می کنیدرا داریم ونه تمایلی به ورودبه اینگونه بحث هارا،نه با نظام ودولت مشکلی داریم ونه خصومت شخصی باالیاس محمدی داریم،نه رانده شده ایشان هستیم ونه درگرفتن امتیازی ازوی ناکام مانده ایم.

آنچه مادرباره ایشان می گوییم آشکار است واگر قراراست کسی به جرم گفتن علیه الیاس موردتعقیب وپیگرد قرارگیرد باید حداقل 95% مردم موردبازخواست قرارگیرند چرا که اکثریت قریب به اتفاق مردم ازعملکردایشان درحوزه های مختلف به ویژه در تقسیم فرصتهای مختلف شغلی که حق همه جوانان برومندفراشبندی(منظور شهرستان فراشبند است) است ناراضی هستند.

 

آیا شما به عنوان یک انسان برخوردارازدید باز وبه عنوان فردی از جامعه فراشبند فکرنمی کنید که:

شهرستان ما با توجه به میزان چشمگیر تولید گندم پتانسیل داشتن یک سیلو ویک کارخانه آرد رادارد؟

آیا فکرنمی کنید:

که شهرستان ما پتانسیل داشتن یک کارخانه سیمان رادارد؟

آیا فکرنمی کنید:

که شهرستان ما با داشتن میزان تولید بالایی از قصب وخرما ومحصولات صیفی متنوع پتانسیل داشتن یک سردخانه بزرگ صنعتی ویا کارخانجات وابسته که می تواند مثلا شیره خرما ودرنهایت قندخوراکی تولیدکندرادارد؟

آیا فکرنمی کنید:

که شهرستان ما با داشتن این همه مرغداری نیاز به داشتن یک کشتارگاه صنعتی است که سود حاصل از مرغداری های ما به جیب کشتارگاه داران کازرونی نرود؟

آیا فکر نمی کنید:

که شهرستان ما می تواند با رواج وتوسعه باغات مرکبات وزیتون درآینده سهم به سزایی درتولیداینگونه محصولات داشته باشد؟

آیا فکرنمی کنید:

بااحداث یک واحد صنعتی تولید ماست ویا فرآورش شیر می توان هم شغل ایجادکرد وهم دامداری راتوسعه داد؟

آیا فکر نمی کنید:

که چه مقدار ازاین نوع فرصتها وجود دارد وبه دلیل بی توجهی مسولان امر به آسانی ازدست می رود؟

آیا فرماندارما تا به حال به این موارداندیشیده است؟

آیا اگر برنامه جامعی بر اساس کارکارشناسی شده وخردجمعی برای توسعه شهرستان باشد وبه دولت پیشنهادداده شود این کار کمک به دولت درتحقق شعارها واهدافش نیست؟

درست است تا مطرح شود جواب ایشان اینگونه خواهدبودکه این مواردبه بخش خصوصی برمی گرددونیازبه سرمایه بخش خصوصی است اما آیا نمی شد مثلا فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی ویا دیگررشته هایی که کاری برای آنان نیست راجمع نمود واز ره آورد سفرریاست محترم جمهور که اجازه تاسیس شهرک صنعتی رادادند و40میلیاردتومان هم وام اشتغال مصوب کردند درهمین قالب وبه نام بخش خصوصی برای آنان وام تصویب کرده وآنها رابه کارهای مولد واداشت؟

آیا  نمی شد سرمایه اندک جوانانی را که اینک با لیسانس خودمشغول ساندویچ فروشی،کرایه کشی یا سایرمشاغل کاذب هستندراجمع آوری کرد وبا اختصاص وام از محل 40میلیاردمصوب رییس جمهور محترم آنها رابه کاری مولدواداشت که ازقبل آن برای عده ای دیگر هم کارآفرینی شود.

این ها همه هنرمی خواهد وکمی فکروایده وکمی هم دوندگی .

به نظرشما آیا اینکه ما می گوییم فرماندار توانایی انجام اینگونه اموررا ندارد چون تخصصش راندارد این خصومت شخصی است وبایدموردتعقیب باشیم؟

به هرحال الیاس محمدی زمانی زمام فرمانداری را به دست گرفته اند که به گفته خودش بودجه شهرستان چندبرابرشده ودودرصد نفت وگاز هم به آن اضافه شده است از طرفی دیگر دولتی درراس است که عمران وآبادانی به ویژه برای مناطق کمترتوسعه یافته راشعارخویش قرارداده است اینکه ازاین فرصتها به نحو احسن برای شهرستان استفاده نشده است خصومت شخصی است؟

اینکه مردم ما می بینند  بدون هیچ حساب وکتابی افراد مختلفی در جاهایی مانند اداره برق یا شبکه بهداشت به کارگرفته می شوند این خصومت شخصی است؟

ما همچنان عقیده داریم باید مسائل ومشکلاتمان رادرهررابطه ای اگر درشهرستان جوابگویی برایش نمی بینیم به مراجع ذیصلاح گزارش کنیم وازآنها بخواهیم که برای رفع مشکلاتمان اقدام کنند وبی شک اگر چنین شود نتیجه خواهیم گرفت.

این مساله که ازمساله شهرستان شدن بزرگترنیست چرا درآن موقع دولت ونظام به خواست مردم پاسخ داد این همان نظام است فقط دولت عوض شده که بازهم فرقی نمی کند اگر درهررابطه ای از دولتمردان خواسته شود بالاخره جوابی خواهند داد پس چون ما نخواسته ایم نمی شود حکم کرد که حکومت حرف را نمی شنود بی شک اگردرهر زمینه ای مستدل ومستند بیان شود حتما پذیرفته خواهد شد.

وقتی رییس دولت بابرادر خود تعارف نداردودرخیلی جاها با شعاروخواسته مردم علیه یک مسولی به عوض کردن آن اقدام می کند آیا اگرازوی خواسته شود با بررسی عملکرد مسولان ونظرخواهی ، ازمردم شریف شهرستان فراشبند نسبت به تعیین مسولانشان اقدام شود جواب

 نمی دهند؟

پس بی خیال بحث های بی نتیجه شوید وایده بدهید،اینکه چه می شود وچه نمی شود دراین وبلاگ مد نظرنیست به هرحال نظام هم محدودیتها ویا به فرموده رهبرمعظم انقلاب خطوط قرمزی دارد که همه ما موظف به رعایت آن هستیم.

رک وپوسکنده، دراین محدوده اگربا ما به بحث بنشینید درخدمتتان هستیم،براساس واقعیتهای موجود وکانالهای قابل دسترس اما اگر قرارباشد پا ازخطوط قرمز فراتر گذاشته شود ما نیستیم حال شما هرچه می خواهیداسم آن رابگذارید.

اگر قرارباشد توسعه ای صورت بگیردوپیشرفتی حاصل شود بایدازکانال دولت به عنوان موتور محرک اجرایی جامعه صورت بگیرد پس اینکه ما می گوییم فرماندار توان این کار راندارد منظورنقد دولت نیست شاید این مساله مطرح شود که فرماندارمنصوب دولت است بله ما که دولت رازیرسوال نبرده ونمی بریم ما می گوییم براساس شواهد ودلایل موجود می شود با وجودپتانسیل های فراوان و بااستفاده از توان وظرفیت یک نیروی کارآمد وکارشناس که الحمدلله کم هم نیست آینده ای روشن برای شهرستان رقم زد.

پس تغییراتی که درهمه دولتها چه درداخل وچه در خارج صورت می گیرد به چه دلیل است جز به دلیل پویایی وافزایش کارآمدی است؟

 

 

در این وبلاگ ما ضمن اعتقادکامل وراسخ به تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که مرهون مجاهدتهای مردان وزنان شریف این مرزوبوم وخونهای هزاران شهید به خون خفته است ونیز اعتقاد به ستون نظام یعنی رهبری معظم، ضمن مشاهده اوضاع واحوال شهرستان وآنچه از مردم درکوچه وبازار می شنویم ودرعمل می بینیم به نقد عملکرد مدیریت کلان آن می پردازیم.


|+| نويسنده :فراشبندی |

درجواب آقا یا خانم دوست

تاريخ : پنجشنبه شانزدهم آبان 1387 ساعت:

با سلام مجدد

علی رغم اینکه معمولا روزهای تعطیل ما به روز نمی شدیم اما نظر گلایه آمیز جناب آقا یا خانمی با عنوان دوست، یکی از خوانندگان محترم وبلاگ انگیزه ای برای به روزرسانی شد.

درواقع مطلب امروز ما فقط پاسخگویی به ایشان است.

البته باید عرض کنیم که ایشان در ذیل مطلب "درحال به روزرسانی- لطفا منتظربمانید... نظری با این مظمون که "چندروزی آن نمی شدین فکرکردم فرمانداری واطلاعات شما راگرفته اند،مواظب خودتان باشید لطفا" ارسال کرده بودند که چون به هنگام به روزرسانی ما این پست را(منظورپیام منتظربمانید)حذف کرده بودیم نظرایشان هم حذف شده بود گلایه کرده بودند که ما نظرشان راسانسور کرده ایم.

پس درابتدای کار بایدعرض کنیم که هدف حذف پیام انتظاربوده که البته چون نظرجنابعالی هم درذیل آن مطلب بود حذف گردید.

البته ما درمطلبی که باعنوان دوباره آمدیم پست کرده بودیم به نظردلسوزانه جنابعالی اشاره کرده بودیم وگفته بودیم که فرماندار به جای صرف وقت جهت تعقیب مخالفان زیادخویش باید به فکرجوابگویی به مردم شریف شهرستان باشد.

وحتما خودسربازان گمنام امام زمان(عج) از وضعیت محبوبیت الیاس درفراشبندونظرمردم این ولی نعمتان به تعبیرحضرت امام راحل(ره) درموردایشان اطلاع کافی ووافی دارند وبی شک به مراجع ذیصلاح گزارش می دهند چرا که آنها درخدمت انقلاب ونظام ومردم بوده وهستند.

واما درمورد نظرجدیدتان:

با شما هم عقیده نیستیم،هرچند می شد پیش بینی کرد که عملکردضعیف الیاس وبی عدالتی هایش درحوزه های مختلف به ویژه تقسیم فرصتهای حاصل ازشهرستان شدنی که قبلا مخالف آن بود به ایجادیاس وناامیدی درمردم به ویژه جوانان خواهد انجامید اما ما با حکومت مشکلی نداشته ونداریم.

پیشرفتهای صورت گرفته درکل مملکت درسایه همین نظام وهمین رهبری بوده است حال اگر جایی بروفق مرادما اداره نمی شود یا ضعف شخص یااشخاصی ماراازپیشرفت بازداشته ومی دارد به نظر ما نمی توان کل سیستم رازیرسوال برد،سیستم ونظام ظرفیتهای فراوانی دارد اینکه ما نمی توانیم از این ظرفیتها استفاده کنیم آن مشکل است.

درموردهمین الیاس اگر واقعا ما به این نتیجه رسیده ایم که ایشان صلاحیت وتوانایی اداره امورشهرستان راندارد اگرما به بالا منعکس نمی کنیم مقصرسیستم نیست شاید بعضی ها ازجمله خودالیاس اطلاعات غلط وبه قول شما سانسورشده به مراجع مرتبط ارائه می کنندکه می کنند وبه هنگام تحقیق هم چون ازلابی نسیتا خوبی برخوردارشده اند مسیرتحقیق راعوض می کنند.

درموردکلان مملکت هم یقینا چون دموکراسی تکلیف قدرت رامشخص می کند پس باید به انتظار رای واراده مردم بود.

درموردمطلق بودن هم شما را به قانون اساسی که میثاق مشترک همه ما ایرانیان وحاصل خون هزاران شهیدمظلوم وسربلند است ارجاع می دهیم.

البته درمورد رهبری ما همواره این عقیده راداشته وداریم که جایگاه ایشان بالاترازآن است که بعضی ها آن رابرسربازارسیاست معامله کرده وبه بهایی اندک فروخته وسعی کنند ضعف های خود ونیات دنیوی خویش را درپس پشتیبانی ازآن مقام شامخ پنهان کرده ومخالفان خودرابه دشمنی با آفتاب انقلاب متهم کنند که بی شک این بزرگترین خیانت به ولایت است.

 

ما هیچ ادعایی نداریم،نظرشما راهم که علت حذفش راگفتیم ودرآخربایدعرض کنیم که ما یا هرکس دیگری فقط درچهارچوب قانون ورعایت حدود نظام می تواند بنویسد نه بیش ازآن.

درآخرازاینکه به ماسرزدید ونظرارسال کردید متشکریم امیدوارم از جواب ما هم ناراحت نشده باشید بالاخره هرکس عقیده ای دارد واز ویژگی های نظام مردم سالارهمین است که نظرها وعقاید متفاوت بوده ولی همه دریک چهارچوب مشخص وضمن رعایت حریم ادب واحترام با هم روبه جلوباشند وبه نظرمی رسد درهمه جای دنیا چنین باشد.

برایتان آرزوی موفقیت داریم.

اما درقسمت آخرنظرتان مصلحت اندیشی ما درباره خودمان رانتیجه گیری کرده بودید واعتقادما به سانسور وادعای مارامطرح کرده اید که بایدعرض کنیم:


|+| نويسنده :فراشبندی |

دوباره آمدیم

تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان 1387 ساعت:

با عرض سلام مجدد خدمت همه همشهریان عزیز درهمه جای شهرستان فراشبند وخارج ازآن.

همانطورکه یکی از عزیزان خواننده با عنوان دوست اشاره کرده بودندیک هفته ای بود که توفیق شرفیابی خدمت شما عزیزان را ازدست داده بودیم.

به هرحال این یک هفته فرصت مغتنمی بود تا بازخوری مثبت از شما عزیزان دریافت کنیم ،ازاینکه می بینیم به سرنوشت وآینده شهرودیارمان توجه دارید ونیز اینکه ما رامورد لطف خویش قرار می دهید وبعضا مانند خواننده عزیزمان باعنوان دوست نگران ما هستید سپاسگزاریم.

 البته خدمت این بزرگوار عرض می کنیم فکرنمی کنیم دفاع از حقوق مردم در چارچوب قوانین کشور جرم باشد.

بارها درمطالبمان گفته ایم هرخدمتی ازسوی هرکسی قابل ستایش وتقدیراست اگر کسی با خدمت صادقانه درپی کسب رضایت مردم باشد بی شک درجهت رضای الهی واطاعت ازفرامین رهبری عالیقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی همان ولایت مطلقه فقیه است.

به نظرشما آیا مصادره فرصتها به نفع عده خاصی یا همت گماشتن به حفظ قدرت به هروسیله ای درجهت خدمت به مردم صورت می گیرد؟

وآیا توقع است برای چنین شخص یا اشخاصی هورا کشید؟

مسلم است چنین افرادی به نقد کشیده شده وباید به جای سعی دریافتن پرتقال فروش به فکر جواب گویی به مردم باشند
|+| نويسنده :فراشبندی |

دوخبرازفراشبند

تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان 1387 ساعت:

بارش های اخیر در شهرستان فراشبند موجبات خشنودی مردم،کشاورزان ودامداران منطقه را موجب شده است.

ضمن به جای آوردن شکر وسپاس به درگاه پاک احدیت دعا می کنیم نزول رحمت الهی درسال زراعی پیش روی ادامه دارباشد.

 

مقام آوری نوجوانان برومند فراشبندی در مسابقات تکواندو استان قابل ستایش وتقدیراست.ضمن تبریک به این عزیزان امیدواریم شاهد رشد وشکوفایی ورزش درشهرستان باشیم.


|+| نويسنده :فراشبندی |

پاسخ به خوانندگان

تاريخ : چهارشنبه پانزدهم آبان 1387 ساعت:

نظرات جالب توجه ای درذیل مطالب ما توسط خوانندگان عزیزدرج شده است که نشان از شعور بالای سیاسی آنان دارد.

این رشد وبلوغ سیاسی را به فال نیک گرفته وبه آن امیدواریم.

ضمن تشکر از عزیزانی که نظرات خویش راارسال کرده اند به نمایندگی از همه آنها به یک نظربسنده می کنیم:

 

چهارشنبه 8 آبان1387

 ساعت: 20:15

توسط:فراشبندی

 

سلام
اگر ما بخواهیم می توانیم.

برکناری الیاس با آن سوابق ... و اخیرا با این سوابق اجرایی دست مسئولین را برای برکناری ایشان باز خواهد گذاشت. تنها کافی است صدای مردم به گوش مسئولین برسد که این کار هم از امثال حاج حیدر و حاج عبد الباقی و ... بر می آید که متاسفانه این عزیزان فعلا در این زمینه کاری نمی کنند. باور کنیم تا برکناری الیاس تنها یک استارت لازم است

 

 

 

 

 

 

 

 

خدمت این دوست عزیز باید عرض کنیم که رساندن صدا به گوش مسولین وحتی ریاست محترم جمهور که عنایت ویژه ای به خواست های مردمی دارند کار چنان سختی نیست.

کافی است شما جوانان غیور فراشبندی دست به قلم شوید وحرفهایتان را ازطریق نامه یا اینترنت به مسولین ارسال کنید.

بی شک اگر مثلا 500نامه با مضمون مستند به استاندار یا بازرسی وزارت کشور ویا بازرسی ریاست جمهوری ارسال شود آیا فکر نمی کنید که نتیجه خواهد داد؟

البته نمی دانیم آقایان عالیشوندی وحسانی دراین موردچه نظری دارند ولی امیدواریم از خوانندگان ما باشند وخواسته شما رامشاهده کنند هرچند دسترسی به ایشان کار سختی هم نیست ومی شود آنان رادیده ونظرشان راجویا شد.

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

ادامه خیانت

تاريخ : دوشنبه ششم آبان 1387 ساعت:

نویسنده: فراشبندی

یکشنبه 5 آبان1387 ساعت: 21:31

من مدت 4 ساله که مدرک فوق دیپلم برق گرفته ام و بیکارم .اخیرا آقای الیاس محمدی برادر زاده خود را در اداره برق فراشبند و فرزند یکی از دوستان سید یونس موسوی را در دهرم در امور برق به کا رگرفته اند . خواستم از این طریق بگوییم آه دل ما جوانان مظلوم فراشبندی بالاخره دامان الیاس محمدی را خواهد گرفت . چوب خدا بی صدا است

 

 

خیانتهای الیاس محمدی فرماندارضعیف وجاه طلب فراشبند که وعده خویش را مبنی برتقسیم فرصتهای شغلی براساس موازین قانونی لحظه ای پس ازایراد به فراموشی سپرد،علاوه براینکه عقب ماندگی منطقه رادرپی داشته است همچنان دامنگیر جوانان تحصیلکرده وشایسته شهرستانمان است.

خانواده هایی که اکثرا با تحمل هزینه های سنگین دانشگاه آزاد موجبات تحصیل فرزندان خویش را فراهم کرده اند اینک باید شاهدخانه نشینی فرزندان خودبوده وغم بیکاری آنها رادرحالی بردوش بکشند که معدود فرصتهای شغلی حاصل شده که نتیجه امر شهرستان شدن فراشبند است توسط الیاس محمدی فرمانداری که روزی مخالف شهرستان شدن فراشبند بود بین اول اقوام وسپس بستگان سیاسی تقسیم می شود.

الیاس محمدی

توکه هرجا قدم نحست رامی گذاری می گویی مخالفان من مردم نیستند وآنها راعده قلیلی از اصلاح طلبان وطرفداران حیدرعالیشوندی درانتخابات معرفی می کنی درحالی که به نظر می رسد این گروه حتی تورالایق مخالفت کردن هم نمی بینند وگرنه تاالان اقدامی کرده بودند پس چه جوابی برای این مردم واین خواننده وبلاگ داری؟

واما شما ای مردم

بدانید تازمانی که ظلم پذیرباشید امثال الیاس محمدی به ظلم برشما وفرزندانتان پافشاری خواهندکرد.

چراوقتی شما می بینید که اینگونه حق فرزندانتان ضایع می شود هیچ نمی گویید؟

 مگرهفته پیش سیدیونس درفراشبند نبود؟

چندنفربه وی مراجعه کرده وازعملکردالیاس شکایت کرد؟

مگرفاصله فراشبند تاشیراز چقدراست؟ومگردیدن استانداریا معاون سیاسی امنیتی او چقدرکاردارد وهزینه می خواهد؟

مگر نوشتن یک نامه به استاندار یا هرمرجع قانونی دیگربه جز یک برگ کاغذ ویک پاکت وتمبرچه هزینه ای دارد؟

چرااینقدر عقب نشینی کرده اید؟

چرااینچنین به تباهی آینده فرزندانتان همت گماشته اید؟

وتوای جوان تحصیلکردهودانشگاه رفته فراشبندی که از ظلم الیاس گلایه کرده ای وشکوه به خدابرده ای

آیا می دانی خداوند درقرآن می فرماید:خداوندسرنوشت هیچ قومی راتغییرنمی دهدمگرآنکه خودشان بخواهند.

توچرا دست به کار نمی شوی ودادخودرابه مراجع قانونی نمی بری؟

اینقدر منزوی وحاشیه نشین نباشید.

اگر واقعا حق خودراضایع شده می دانید به مراجع بالاتر مراجعه کرده ومساله خودرامطرح کنید یابرایشان بنویسید ،چرا ازطریق سایت با رییس جمهورمکاتبه نمی کنید؟ هرچند احتمال بدهید فایده نداشته باشد.

بدانیدکه حق گرفتنی است نه دادنی مطمئن باشید الیاس سایرفرصتها راهم به نفع خود مصادره خواهدکرد.

ودر آخر

ریاست  محترم  جمهور

آیا آنچه الیاس محمدی نماینده دولت ارزشی وعدالت محور شما انجام می دهد همان عدالتی است که به ما وعده می دادید؟

 

درتکمیل نظراین خواننده عزیزبه اطلاع می رساند:اخیرا برادرزاده الیاس فرزند عبداله محمدی رییس بنیادشهید وفرزند م- راحت طلب دراداره برق مشغول به کارشده اند.

خوب است الیاس هرچه زودتر روندبه کارگیری ایشان رابه افکارعمومی خصوصامردم عزیز شهرستان جواب دهند.

 

 


|+| نويسنده :فراشبندی |

دوباره سلام

تاريخ : یکشنبه پنجم آبان 1387 ساعت:

با سلام دوباره

 اخبار منتخب را هم به روز کرده ایم.

درادامه مطلب قبل باید خدمت سروران ارجمند عرض کنیم تا زمانی که خواست واراده عمومی نباشد هیچ پیشرفتی میسر ومقدور نخواهد بود.

به یاد می آوریم درزمانهای گذشته این خواست واراده مردمی نمود بیشتری داشت به عنوان نمونه می توان به:

- پیگیریهای مردمی جهت راه اندازی تجهیزات مربوط به دریافت شبکه 3 وشبکه استانی درفراشبند

- تجمع آرام مردم در بخشداری جهت دیدار با رییس جمهور وقت آیت الله رفسنجانی

- درخواست مردم از وزیر نفت وقت آقای آقازاده درتالار معلم جهت تغییر نام پالایشگاه!

- توقف جمع آوری تجهیزات نیروگاه برق قدیم به درخواست مردم

- همکاری مردم در چاپ کتاب مهندس امین افشاری(فرزند حاج افشار) در مقطعی که مساله شهرستان شدن دنبال می شد والبته به نتیجه نرسید.

- پیگیری وهمراهی محکم مردم درموردمساله شهرستان شدن

ودهها مورد دیگر

هرچند دربعضی جاها به دلیل نبود رهبری صحیح یا خواسته های درستی مطرح نمی شد(مانند عدم درخواست بیمارستان یا جاده از وزیرنفت به جای درخواست تغییرنام پالایشگاه) یا به دلیل کارشکنی هایی نتیجه ای حاصل نمی شد اما دراکثرموارد خواست واراده مردمی تحقق یافته وبه نتیجه رسیده است.

پس چه شده است که امروز متاسفانه بیشتر مردم ما نسبت به همه چیز بی تفاوت شده اند وبه تنها چیزی که فکر نمی کنند آینده شهرودیارمان است.

آیا دیگر خواسته ای نداریم یا دیگر کسی نیست که مردم را متوجه خواسته هایشان کند وآنها را به پیگیری خواسته هایشان ترغیب وتشویق کند؟یا عملکردهای ضعیف بی هنران مردم رادچار یاس وناامیدی کرده است؟

البته منظورازاین نوشتارایجاد هرج ومرج وجاروجنجال وهیاهو نیست بلکه منظور پیگیری خواست های به حق ودرچارچوب قانون ونظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اصلا آیا امروز  ما با خواست های خود آشنا هستیم ومی دانیم باید پیگیرچه چیزهایی باشیم.

مسلما جواب منفی است چون وقتی مردم خودرادرحاشیه ببینندوباکسانی که ازغیبت مردم

 بهره مند می شوند همراهی وهمکاری می کنند وضع به همین منوال خواهد بود.

 گروهی درقدرت وگروهی درخارج ازآن به سرمی برند وامروز شاهدیم که گروه خارج ازقدرت چنان میدان راخالی کرده اند که حجت بر میدانداران تمام است وآنان درفرداروزی که بی شک باید قدرت راواگذارکنند هیچ بهانه ای برای بی جواب گذاشتن خواست های به حق مردم ندارند ونمی توانندبگویندکه سنگ اندازی گروه خارج ازقدرت دلیل کارنکردن مابود.


|+| نويسنده :فراشبندی |

تاريخ : جمعه سوم آبان 1387 ساعت:

با سلام خدمت همه همشهریان عزیز

سالروز شهادت رییس مذهب تشیع حضرت امام جعفرصادق (ع) راتسلیت عرض می کنیم.

به راستی فکر می کنید علت این همه بی توجهی ما فراشبندیها نسبت به شهرودیارمان وآینده فرزندانمان چیست؟

آیا تا به حال فکر نکرده اید چرا ما ومنطقه ما با آهنگ رشدوتوسعه ملی هماهنگ نیست؟

چرا امروز ما قابل مقایسه با هیچ یک از شهرستانهای نسبتا پیشرفته اطرافمان نیستیم؟

اصلا نماد پیشرفت وتوسعه چیست؟

حتما تا به حال برای خودشما یا یکی از نزدیکان ودوستانتان پیش آمده که گذرشان به بیمارستانهای فیروزآباد و کازرون آن هم مثلا برای یک مورد عفونت ساده یا یک دست وپا شکستگی که نیاز به چندروز بستری شدن داشته باشد افتاده باشد اولین سوالی که از ما وشما پرسیده می شود مثلا این است که مگرشما درشهرتان بیمارستان ندارید؟

مگرشما شهرستان نیستید؟

حالا باز به لطف فراوانی وسیله البته اگربنزین داشته باشد مدت زمان دسترسی به بیمارستان ها کاهش یافته قبلا که به دلیل کمبود وسائط نقلیه ونبود آمبولانس خیلی ها درراه رسیدن به بیمارستان فوت می کردند.

این فقط به عنوان مثالی ذکرشد؟

چرا شهرما فاقد واحدهای تولیدی وصنعتی است؟

چرا ما اصلا دراین زمینه ها ویا به عبارتی هیچ زمینه ای رشد نداشته ایم؟

شما عامل این عقب ماندگی را چه می داند؟

بی شک اولین دلیل می تواند این باشد که ما مردمی پیشرفت طلب نیستیم ومنتظریم تا با گذشت زمان و خودبه خود مسائل ومشکلات ما حل شود که این مستلزم صرف زمان زیادی خواهد بود.

 

به هرحال به عقیده شما راه برون رفت از این بن بست چیست؟

منتظرنظرات شما هستیم.

 

دیگر مشکل بزرگ ما عدم بهره مندی از مسولان خلاق،توانا وایده پرداز است اگر تاریخچه مسولان کلیدی درفراشبندرابررسی کنیم مشاهده می کنیم که بیشتر توان آنها صرف پرداختن به مسائل حاشیه ای واین اواخر همت گماشتن به حفظ قدرت وروی آوری به سیاست کهنه تفرقه بیانداز وحکومت کن وگماردن مهره های خودی برای حفظ قدرت است.


|+| نويسنده :فراشبندی |

آخرین نوشته ها


الیاس وانتحار سیاسی2
الیاس وانتحار سیاسی
نظرات خوانندگان
مطالب جدید
ابتدای هفته با خوانندگان محترم
تعصب فراشبندی مثال زدنی است
خدمت صادقانه/سخنی باوزیرکشور
چهار مطلب
آرشيو وبلاگ
آذر 1387
آبان 1387
مهر 1387
شهریور 1387
مرداد 1387